Docházkový systém
SYSDO je intuitivní on-line aplikace určená především k zaznamenávání a zpracování docházky zaměstnanců
Automatické vytváření docházky
SYSDO na základě nastaveného pracovního plánu zpracovává pracovní docházku potřebnou
pro firemní účetnictví. Hotové, zpracované reporty je možné ukládat ve formátu, který
využívá Váš účetní systém. Pokud v systému není integrován výstup pro Vámi používaný
účetní systém je velice jednoduché takový report do systému SYSDO zapracovat.
Pracovní plán
Systém SYSDO počítá s jednosměnným i vícesměnným provozem.
Jsou přednastaveny nejběžnější pracovní směny a další se mohou
jednoduše přidat nebo upravit. Pracovní plán je přehledně zobrazen a
graficky jsou vyznačeny dny pracovního volna, dovolená, nemoc, služební
cesta, mateřská dovolená a další. V jednoduché přehledné tabulce jsou počty
odpracovaných hodin, počet potřebných hodin, počet zbývající dovolené.
Presence Manager
Neboli přehled přítomnosti je výborný nástroj pro recepční nebo spojovatelku.
Na jedné stránce vidí přehledně seřazené zaměstnance včetně fotografií.
Díky barevnému označení pozná, zda je dotyčný přítomen, jakou má klapku, e-mail a pokud není přítomen, kdy naposledy odešel.
Oprávnění
Většina zásadních a pokročilých funkcí je nastavena na oprávnění.
Každý uživatel může mít nastaveno individuální zobrazení a přístup k určitým údajům.
Přístup do systému SYSDO je chráněn uživatelským jménem a heslem.
Inteligentní hlídač
Systém SYSDO hlídá pracovní plány, a pokud v daný čas nezaznamenal uživatel patřičnou
událost, nebo zaznamenal událost mimo plán (možnost nastavit časové tolerance), přijde
jemu a nadřízené osobě upozornění. Zároveň se v systému uloží chyba. Oprava chyb je možná jen
na oprávnění. Po opravě jakékoliv události se ukládá historie pro případnou zpětnou kontrolu.
Přehled přístupů
V systému SYSDO jsou zobrazeny na jedné stránce přehledně přístupy v časovém
pořadí a jasné zobrazení události. Události jako je příchod, odchod, oběd, služební cesta,
lékař a podobně jsou již nastaveny. Další události lze jednoduše přidat včetně ikony. Počet událostí není omezen.
Reporty
Zde se generují nejrůznější reporty do potřebných formátů (měsíční přehled firmy,
jednotlivce, přehled chyb). Vygenerované reporty se mohou vytisknout nebo uložit v
potřebném formátu pro další zpracování v externím účetním programu.
Technická podpora
Pro uživatele systému SYSDO máme připravenou technickou podporu, která je Vám k dispozici na telefonu nebo emailu.
Virtuální čtečka
Je webová náhrada hardwarové čtečky. Kdekoliv, kde je možné se připojit k
internetu, se můžete přihlásit a zaznamenat událost pomocí internetového prohlížeče.
Vždy je vyžadováno jméno a heslo. Virtuální terminál lze omezit na danou IP adresu,
lokalitu nebo počítač, aby se zamezilo zneužití.
Vždy nejnovější verze systému SYSDO bez nutnosti zálohování dat
Obrovskou výhodou webové aplikace je přihlašování se do nejaktuálnější verze,
bez nutnosti složité aktualizace, nebo instalace nových pluginů. Není potřeba si data někde
zálohovat. O vše se postaráme a Vaše data provozujeme a zálohujeme na nejmodernějších serverech.
Jednoduché propojení s externí čtečkou
Připojení externí čtečky je velice jednoduché. Po připojení čtečky k
elektrické a internetové síti se automaticky do systému přihlásí a je připravena k
použití. Počet čteček je neomezený.


